בדיקת מבנה ציבורי או מסחרי

בדיקת מבנה ציבורי או מסחרי היא דבר חיוני. 

היא מתבצעת לפני שנכנסים למבנה, לאחר שיפוץ, ולעיתים סתם כך כביקורת שגרתית. בבניית המבנה יש הרבה גורמים המעורבים בבנייה (כמו רשויות מקומיות, יזמים וכו') ולכן מומלץ מאוד להזמין חברת בדק שתוודא שהכול תקין ותמנע עיכובים מיותרים. 

חברת בדק בית מבצעת גם בדיקת מבנה חיצונית לאיתור סדקים במבנה. סדקים כאלו יכולים לגרום לרטיבות לדיירי הבניין או כל מטרד אחר, ובמקרים חמורים מהווים סכנה. כשמדברים על בדיקת מבנה ציבורי זה יכול לכלול גם בדיקת חוזק היסודות והביסוס, כפי שנעשה במבנה המיועד לפרויקט תמ"א. 

כמו כן, בדיקת מבנה יכולה לכלול גם בדיקת והערכת קורוזיה במבנה ישן, כשהזיון הקורזיבי יכול להוות סיכון. בדיקות אלו מבוצעות על ידי מהנדסי בניין מקצועיים ובמכשור חדיש ומשוכלל, לרוב בבדיקות אל הרס. אנו יכולים להעביר סקירה בסיסית על המצב הקיים ובשעת הצורך נמליץ על בדיקת מהנדס מומחה.

בדק בית במרכז
בדיקת מבנה ציבורי או מסחרי

ההתמחות שלנו

איתור ליקויי בניה

לפני רכישה של נכס מכל סוג שהוא רצוי לערוך לו בדיקת ליקויי בניה וזאת משום שבדיקה חיצונית על ידכם בלבד לא מהווה בחינה מדוקדקת דיו כדי לקבוע האם ישנם ליקויי בניה בבית או לא. חברת חַדּ שירותי הנדסה ובדק בית עורכת בדיקות אלו ומבצעת אותן ביסודיות.

בדיקת דירה לפני קניה

בדיקת בית לאיתור ליקויי בנייה, זהו לא תהליך שיש בו עובר או נכשל. בדיקת הבית על ידי גורם מקצועי פירושה בחינה מדוקדקת של מצבו הנוכחי של הבית. זו אינה הערכה אלא בדיקה מקצועית ומדוקדקת. זהו אינו פיקוח עירוני, שמטרתו לוודא עמידה בקוד בנייה.

בדיקת רטיבות

תחליף לבדיקת רטיבות - טיפול מוקדם ברטיבות בקירות עשוי להוזיל משמעותית את עלויות התיקון, מאחר וככל שהבעיה “צעירה” יותר, הסיכוי לנזק רחב קטן יותר, ולכן התיקון יהיה בעיקר במקור הבעיה ולא בנזקי משנה העלולים לקרות כתוצאה מכך כמו עובש,פטריות ותוצאות לוואי נוספות.

בדיקת דירה יד שניה

החשיבות לבדיקות דירה מיד שניה חשובה אף יותר מבדיקת דירה חדשה, בעזרת בדיקה זו ישנה ניתן לגלות בעיות של רטיבות בעקבות נזילות מים, שקיעת ריצוף בטווח הארוך, סדקים ומרווחים בקירות המבנה וליקויים נוספים כתוצאה מהזנחה או בנייה לקויה. 

מלאו פרטים בטופס והזמינו בדק בית ממומחה:

ליקויי בנייה קורים בדר"כ כתוצאה מעבודה לא איכותית של הפועלים, או מחוסר ידע מקצועי. חובת הקבלן היא לספק מוצר מושלם גם אם אינו אשם במה שאירע. להזמין חברת בדק באזור המרכז זה כמו להזמין בקרת איכות על המוצר שהזמנתם. במקרה שלנו, חברת בדק באזור המרכז מספקת בקרה לבית שברצונכם לרכוש, מבחינת איכות הבנייה, מבחינה ארגונומית, בעמידה בתקנים ובאסתטיקה. 

בקרה נוגעת גם לאיכות החומרים. כלומר, התאמת הקבלן לשימוש להם הם מיועדים, עמידתם בתקנים מקומיים ובין-לאומיים והאם יושמו כנדרש. אם למשל השתמש הקבלן בדבק המיועד להדבקת מתכת בכדי להדביק עץ, הדבק אינו תקין ולא יהיה עמיד לאורך זמן. 

אפשר להזמין חברת בדק בית מכל מקום ולכל מקום בארץ, אך יש יתרון לקרבה ולסמיכות. לכן, אם אתם מתגוררים במרכז הארץ עדיף להזמין חברת בדק באזור המרכז.

מזל טוב! קניתם דירה חדשה? באנו להרוס לכם קצת את האופוריה ולנפץ את המיתוס שדירה חדשה אין בה כמעט ליקויים! זה פשוט לא נכון! כחברה המבצעת בדיקת דירה חדשה אנו עדים לליקויי הבנייה בכל התחומים כמעט. כלים סניטריים, תריסי אלומיניום, ליקויים באסלות, רטיבות וסדקים בקירות – הם דוגמאות לכך. 

אז גם אם אנו צודקים, אתם ודאי שואלים מדוע לדבר על זה עכשיו בזמן הקנייה. התשובה היא: יש להקדים בדיקת דירה חדשה מוקדם ככל האפשר, משתי סיבות עיקריות – א. רטיבות היא כמו גידול בגוף האדם שאם לא מטפלים בה בזמן היא תגדל ותחריף, עד שעלות התיקון תהיה יקרה וקשה עשרת מונים. ב. אחריות הקבלן על רוב הליקויים מוגבלת בזמן. מתוך ניסיוננו העשיר, אנו ממליצים לכם: הזמינו בדיקת דירה חדשה בהקדם.

התקשרו או מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם