חברת בדק בית

אנו חברת בדק בית מקצועית עם ניסיון של מעל 10 שנים. אנו נבדוק את ביתכם במהירות ויעילות, ונפיק לכם דו"ח בדק מפורט עם ציון הליקויים שמצאנו, המלצות לתיקון אפשרי ועלות התיקון במידה והקבלן יעדיף לשלם פיצוי, לגבי ליקויים שאינם ברי תיקון נציין לצדם רק את עלות הנזק המשוערת לפי המידה שהליקוי פוגע באיכות החיים של דיירי הבית. במשך השנים הוכחנו את עצמנו ללקוחות רבים ואנו מוכרים בתור חברת בדק בית הנותנת שירות יעיל ומהיר של אנשי מקצוע ובנוסף אנו מחזיקים בציוד משוכלל ביותר לגילוי ליקויים ורטיבות סמויה. אנו חברת בדק בית עם ניסיון רב בכל סוגי הבדק, בדירות קבלן, דירות יד שנייה, ווילות ודירות קרקע, שטחים מסחריים ומשרדים, כשתזמינו אותנו החתול ייצא מהשק… התקשרו אלינו כבר עכשיו והזמינו בדק בית.

פרוטוקול מסירה ראשוני
חברת בדק בית

ההתמחות שלנו

איתור ליקויי בניה

לפני רכישה של נכס מכל סוג שהוא רצוי לערוך לו בדיקת ליקויי בניה וזאת משום שבדיקה חיצונית על ידכם בלבד לא מהווה בחינה מדוקדקת דיו כדי לקבוע האם ישנם ליקויי בניה בבית או לא. חברת חַדּ שירותי הנדסה ובדק בית עורכת בדיקות אלו ומבצעת אותן ביסודיות.

בדיקת דירה לפני קניה

בדיקת בית לאיתור ליקויי בנייה, זהו לא תהליך שיש בו עובר או נכשל. בדיקת הבית על ידי גורם מקצועי פירושה בחינה מדוקדקת של מצבו הנוכחי של הבית. זו אינה הערכה אלא בדיקה מקצועית ומדוקדקת. זהו אינו פיקוח עירוני, שמטרתו לוודא עמידה בקוד בנייה.

בדיקת רטיבות

תחליף לבדיקת רטיבות - טיפול מוקדם ברטיבות בקירות עשוי להוזיל משמעותית את עלויות התיקון, מאחר וככל שהבעיה “צעירה” יותר, הסיכוי לנזק רחב קטן יותר, ולכן התיקון יהיה בעיקר במקור הבעיה ולא בנזקי משנה העלולים לקרות כתוצאה מכך כמו עובש,פטריות ותוצאות לוואי נוספות.

בדיקת דירה יד שניה

החשיבות לבדיקות דירה מיד שניה חשובה אף יותר מבדיקת דירה חדשה, בעזרת בדיקה זו ישנה ניתן לגלות בעיות של רטיבות בעקבות נזילות מים, שקיעת ריצוף בטווח הארוך, סדקים ומרווחים בקירות המבנה וליקויים נוספים כתוצאה מהזנחה או בנייה לקויה. 

מלאו פרטים בטופס והזמינו בדק בית ממומחה:

אתם בשלב שלפני מסירת הדירה? עכשיו זה זמן טוב, מה שאתם צריכים כרגע זה בדיקת דירה לפני מסירה, לאחר בדיקת הבדק תוכלו להיכנס לדירה בראש שקט, כך תדעו שהצנרת, החשמל וכל שאר הדברים תקינים או שהקבלן יתקן אותם בהקדם (כל עוד מדובר בתיקונים קלים ולא יקרים הקבלנים יעדיפו שלא להתעלם מדו"ח הבדק). בדיקת דירה לפני מסירה היא הכרחית שכן לפי נתונים סטטיסטיים בארץ ובעולם אין כמעט בנייה ללא ליקויים. ומבחינת העיתוי הטוב והמומלץ ביותר הוא להזמין בדיקת דירה לפני מסירה, שכן זה ייתן לקבלן טווח זמן לתיקון הליקויים בשקט וברוגע ללא נוכחות הדיירים, וגם אתם תרוויחו את השקט אחרי הכניסה לדירה בלי שהפועלים יצטרכו להעיר אתכם ב-6:30 בבוקר בכדי לתקן את הליקויים. לבדיקה לפני המסירה יש רווח נוסף – אתם עדיין לא שילמתם את התשלום האחרון לקבלן… אך חשוב לציין שישנם מקרים בהם הקבלנים אינם מתירים לאנשי בדק להיכנס לפני מסירת הדירה בפועל.

הדבר החם בשוק הנדל"ן הוא השקעה בדובאי, ההשקעה לא נעשית לפני שבודקים את הנכס, התשואה, עלות ומיקום הנכס ותקינותו. בואו ננחת רגע בארץ חתמנו חוזה עם קבלן על דירה על הנייר, בדקנו את המיקום, הסביבה, העלות. אבל אופס… הדירה נמסרה באיחור, היינו צריכים כבר לפנות את הדירה הקודמת… רק רצינו לעבור כבר… שכחנו לבדוק אם אין רטיבות, אם הברזים שהקבלן סיפק לא נמצאו במחסן עודפים של יבואן בגדים שניסה את מזלו, אם הריצוף מפולס וכו'. מוכר לכם? הזמנת שירות בדק בית דירה מקבלן היא הכרחית, היא בודקת האם הקבלן לא התרשל בתפקידו למסור בית איכותי ונוח לגור בו ללא ליקויים, למסור לידכם דירה תקינה עד הפרטים הקטנים ורמת גימור מושלמת בלי חלקי קירות לא צבועים וכדומה. את התוצאות החיובית של בדק בית דירה מקבלן אתם תרגישו עוד שנים רבות.

התקשרו או מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם